Nem administration med brugervenlige værktøjer
Jeres administrator har altid overblik over virksomhedens samlede aftaler via Pensionsportalen.
Pensionsportalen
Her kan jeres pensionsadministrator tilmelde nye medarbejdere, lave ændringer af løn og frivilligt bidrag og registrere orlov og fratrædelse af medarbejdere. Er I ikke allerede tilknyttet, kan I tilmelde jer her.
Fast kontaktperson og et stærkt netværk
I har en fast kontaktperson hos os, som altid står til rådighed med faglig og praktisk hjælp.
Vi inviterer også til seminarer, hvor administratoren bl.a. får indsigt i sociallovgivningen og kan udveksle erfaringer med andre administratorer.
Husk, at medarbejderne klarer det meste selv
I appen ’Velliv’ kan medarbejderen logge ind i appen og orientere sig om sin pensionsordning samt få et godt og let overblik. Hvis medarbejderen vil foretage en række justeringer, så kan det gøre ved at logge ind.
Udvikling sker sammen med brugerne
Sammen med vores administratorpanel har vi udviklet Pensionsportalen, som gør administration af jeres firmapensionsordning nem og tilgængelig. Vi udvikler løbende flere funktioner sammen med panelet, som i dag tæller 120 medlemmer. Hvis I har feedback til Pensionsportalen, kan I altid skrive til os på pensionsportal@velliv.dk.