Del din oplevelse med Velliv
Vi sætter pris på dit input og hører meget gerne fra dig, hvis du har oplevelser, du gerne vil dele med os, så vi kan gøre tingene endnu bedre.
Der er forskel på, om du vil dele gode og dårlige oplevelser med os eller klage over afgørelsen af dit forløb. Det er altid en god ide at starte med at kontakte den afdeling, du har været i dialog med. Det er nemmest og hurtigst for dig og os.
Kontakt os
Du kan skrive til os via vores kontaktformular og komme i kontakt med den afdeling, du har været i dialog med.
Du kan også bruge kontaktformularen, hvis du har spørgsmål til os – fx om investering eller forsikringer – eller brug for rådgivning.
Ris og ros
Du kan skrive her, hvis du vil give os ris eller ros. Det kan blandt andet være, hvis du:
- Mener, at der er noget, vi skal gøre mere af eller gerne vil rose en rådgiver.
- Oplever funktioner, der ikke virker, eller har tekniske problemer.
- Har gode eller dårlige oplevelser med Velliv – fx hvis du oplever, at din sag er gået i stå eller føler dig dårligt behandlet.
Send en klage
Du kan sende en klage, hvis du:
- er uenig i vores afgørelse af dit forløb i Velliv
- er utilfreds med håndteringen af din sag
Når du sender din sag til Vellivs klageansvarlige, går den enten til direktøren i Kundeservice eller Skade alt efter, hvad du klager over. Du sender din klage via linket her:
Andre muligheder for at klage
Hvis du ønsker en helt uvildig vurdering af sagen, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring. Nævnet behandler klager over alle typer af forsikringer. For at få behandlet en klage, skal du kunne dokumentere, at vi ikke er enige med dig. Det kan du læse mere om på www.ankeforsikring.dk.
Du kan klage via www.ankeforsikring.dk. Det koster 200 kroner. På ankenævnets hjemmeside kan du desuden læse om nævnets tidligere afgørelser.