Vil du have et godt råd?
Kunder, der er tilmeldt Gode Råd, er markant mere tilfredse end kunder, der ikke er tilmeldt. Som kunde får du et prik på skulderen, når der er noget, du bør vide eller gøre for at få mest muligt ud af din pensionsordning. Det er en ekstra service til dig, der gerne vil have løbende relevant information ud over den normale rådgivning.
Det er en fordel for dig at følge med i din pension
- men du behøver ikke at bruge en masse tid på det.
Som kunde får du et prik på skulderen, når der er noget, du bør vide eller gøre for at få mest muligt ud af din pensionsordning. Det er en ekstra service til dig, der gerne vil have løbende relevant information ud over den normale rådgivning. Gode Råd indeholder:
- Konkrete personlige anbefalinger
- Information om relevante services
- Letforståelig information om nye regler og love
Ved tilmeldingen af Gode Råd vil du samtidig modtage vores nyhedsbrev 8-10 gange årligt.
Se seneste nyhedsbrev her, og eksempler på historier længere nede på denne side.
Løbende rådgivning
Vi rækker løbende ud med klare anbefalinger, når vi kan se, at din opsparing med fordel kunne justeres. På den måde sikrer vi, at du er på forkant med din pension, hvis livet ændrer sig.
Se eksempler på seneste historier
Første impact-investering til Vellivs kunder
I 2022 dedikerede Velliv 5 mia. kr. til impact-investeringer i primært danske virksomheder, som har aktiviteter inden for vedvarende energi og energieffektivitet, ressourceoptimering og social balance. Vi kan nu fortælle, at den første impact-investering er nået Vellivs kunder med VækstPension Aktiv og VækstPension Aftryk.