Velliv ligger nummer 1 i Aalunds Pensionsbarometer

13-01-2025

Aalund har netop udarbejdet en ny kundetilfredshedsundersøgelse for 2024 – Aalunds Pensionsbarometer og Velliv er tilmed gået frem fra 2023 til 2024.

Vi er stolte over, at vi indtager førstepladsen på kundetilfredshed blandt de kommercielle pensionsselskaber. I Aalunds undersøgelse vurderer kunderne det pensionsselskab, som de aktivt indbetaler til gennem deres arbejde.

I Velliv er vi 100 pct. kundeejet, og vi har en klar ambition om at være de allerbedste til at give kompetent, personlig rådgivning med blik for nuancerne, så vi skaber tryghed og overskud, både menneskeligt og økonomisk. Og derfor betyder det ekstra meget, at det er netop de ting, kunderne kvitterer for, når de giver os topkarakterer i kundetilfredshed.

”Sikke en start på 2025! Jeg er meget taknemmelig over den førsteplads, vi netop har fået i Aalunds seneste pensionsbarometer. Det gør mig især glad og stolt, at noget af det kunderne fremhæver, er vores gode rådgivning og at de føler sig værdsat. Det er det, vi hver dag arbejder for her i Velliv, og sådan en anerkendelse giver kun endnu mere energi til fortsat at gøre os umage for, at kunderne får mere ud af livet.”
Adm. direktør Kim Kehlet Johansen

Når Velliv placerer sig godt i årets undersøgelse, skyldes det, at kunderne vurderer Velliv bedst på de parametre, der har størst betydning for tilfredsheden:

  1. Generelt godt orienteret om min pensionsordning.
  2. Gør mig godt sikret økonomisk, når jeg går på pension.
  3. Informerer så det er til at forstå.
Afspil video